MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Tisdag!

Publicerad 2010-02-02 09:29:29 i Vardagslivet

Var med Mamma Nere På Rodins förra vekkan,..
Skönt att få träffa Sonja igen,.. Så liten hon har blivit,.. Jätte fin,..
snakkade om mitt lämp...
och jag ringde och kollade upp det,..
och japp.. jag har läplighet^^ haha till den 4 maj,..
sen måste jag ha nytt,.. Mamma har lovat att Börja övningsköra med mig nu till våren med ETT krav,..
Att jag går till Rikard och kör ett par gånger o lär mig bromstekniken först,..
och de kan ju faktiskt vara bra.. haha
Sen ska man köpa skinkläder,.. och hjälm och grejer,.. Och kanske även en egen motercykel??
oooh jag har velat göra detta så länge..
men sist jag gjorde ett försök så var jag ju gravid med liam.. så fick lägga det på hatthyllan en stund till o nu,.. du tar vi fram skillsen igen=)

Har börjat läsa lite grann teori igen,..
och de mesta sitter där...
Kul... klart man ska ha motercykel... Och så ska jag ta BE med ,.. Såklart..

Nör vi satt där inne på rodins,. så fick jag syn på tack kortet från nikky o daniel...
har ju sett dom få fejsboken inan.. men det var så fint där,..
fin Text på,.. undra vems den fina handstilen är ^^

många som gift sig nu,.. Och Både Nikky&daniel Och Linda&Axel Var super fina på sitt vinterbröllop,..
Det får ju en till att börja tänka,..
och jag skulle mykket väl kunna tänka mig ett vinterbröllop...
Mysigt,.. Fint...
men vem vet,.. haha,.. fört kanske man ska ha någon att gifta sig med ^^


Mika ringde nyss,..
hon Undrade om jag skulle göa något speciellt idag,..
och det ska jag ju ikke..
Så hon o Min FionBuse kommer och hälsar på mig senare idag,..
Vad kul med lite mysigt sällskap=)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela