MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Sms!?

Publicerad 2010-02-06 11:41:52 i Vardagslivet

vad Är det med Sms Och mobilen?!

Ibland Oftast när man har saker för sig,
så Sms:ar folk som Attans,..
Och oftast flera stycken sammtidigt,..
Sen kan det gå dagar då man sitter ensam hemma och tråkar och ingen hör av sig,..
konstigt fenomen det där,..
jag e så glad För att jag o Mika Har sådan Bra telefonkontakt,..
Eftersom vi inte kan träffas Jätte jätte ofta Så rings vi nog minst en gång om dagen,..
Vi kan typ snakka hur länge som helst och konstigt nog skrattar vi nästan alltid hysteriskt...
Roligt,..
Sådant som man uppskattar.

Idag är min telefon Död!
Helt Död,.. Inte ett Ljud har den gett Idag,..
Och Jag Låter den ligga där och tråka,..

Det är Konstigt som sagt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela