MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Nästa

Publicerad 2010-02-06 20:45:45 i Vardagslivet

Melodi nr 5
the savior ANDERS EKBORG!
jag som Pussats me Dan Ekborg känner mig berörd,..
HAHA eller inte,,
 Men De stämmer att Dan Pussat mig på kinden,.. nu när jag har rätt till att skryta om det!
Så ska jag säga att Anders Ekborg Är en omtyckt Som skådespelare För min del.
hans låt idag däremot vet jag ej vad jag ska säga om,..
Inte Sexigt,.. inte Bra,.. Sorry Anders,.. håll dig Till tomten Och alla Hans Barn!!
Men jag tror att Dom äldre Damerna Nog Stter och Önskar att dom fick vara någon av de vackra kvinnerna På scenen. Få lite närkontakt och bräkande på utländska^^



melodi nr  6
jessica Andersson I did it for love!
hetast ikväll?! Hon passar in i schlager Temat.
As Allways!
vacker röst,. vacker kvinna, Vacker Outfit Men Tråkig???
Ja faktiskt Mycket tråkig!!!
NÄSTA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela