MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Morgon!

Publicerad 2010-02-01 09:14:48 i Vardagslivet

GodMorgon måndag!

Idag sov vi till kl var 8.00
max kommer Alltid in till mig på natten,.. sådär vid 4 nångång,.. så då får jag delamed mig av lite kudde,
sen sticker han in sina små kalla tår under mitt täkke,..
han ska ligga så att han har sin lilla näsa precis vid min hals och så ligger han o klappar mig på kinden tills jag somnat,..
härligt,..

imorse var han trött,.. såklart,.. han ville ej gå o lägga sig i tid igår,.. och då är man trött idag!
särskillt efter en helg hos pappa då man oftast få va uppe länge,.. och sovmorgon om man vill=)
så då e måndags dagisdag jobbig att ta i tu med,..
men det har gått jätte bra,..
nu åkte mina älsk precis iväg till dagis och här sitter jag o väntar på mr X...
Haha,.. nej jag ska ta o fylla diskmaskinen,.. sen ska jag fixa papper till mit möte imorgon,..
som jag kommer berätta mer om efter det ägt rum..

Jag har förresten beställt nya gardiner,.. till Barnensrum och till Vardagsrummet.
hoppas dom kommer snart,.. Spännande sådant dära=)

I eftermiddag ska Max till doktorn,..
Allergitestas,.. han kliar sig massor i ögonen och har hosta massa ofta,.. så ska kolla upp det,..
känns nog bättre sen..=)

ja ,.. mer får ni senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela