MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Mina Små insiders!!

Publicerad 2010-02-06 13:47:37 i Tips!

Haha,..
Telefonen ringer och Hon Säger,.. Calle gick förbi mig nyss
Eller jag tror att det var han,.. han gick in på carlings nyss,..
80 % säker att de var han..
han tittade lite sneeky!?

jag Ler för mig själv och tänker ,..
tänk vilken Koll. Och vilken Lyx
när ens kompisar börjar informera en om sådana Saker^^

Rätt Roligt,..
men vem vet vem det var som gick in på carlings
och igentligen, varför ville jag veta??

Hon är för Söt!!
Min hony,..   för att hon hade ig i åtanken..
Och jag vet nog vad hon tänkte när hon såg honom^^
HAHA

Vi är lite som brudarna i "he´s NOT that In to you"

HAHAHA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela