MalinBorglin

Det här funderar jag på!

MensVärK

Publicerad 2010-02-09 09:45:47 i Vardagslivet

haha.
börjar morgonen med ett lagom mysigt ord,..
men det stämmer,..
jag har sjuk mensvärk,..
jag har iallafall turen att aldrig ha mens,.. eftersom jag sitter inne med en hormonspiral..
och det tackar jag gudarna för
för efter att ha varit gravid två gången och haft turen att slippa dom 9 månderna x två,..
så vill man inte ha den tillbaka,..
och dessutom så vill jag inte ha fler barn,.. så då kan den bara stanna borta,..
jaja nog om det,..

jag får iallafall värken,.. och det gör fruktansvärt ont,.. mer ont nu än innan graviditeterna,..
och det är ju aldrig kul..
men jag härdar ut,...

Annars idag tisdag!
Huvudvärk och längtan efter vårsol och sjungande fåglar!!
Imorgon ska jag inte till stan,... träffa mika..<3
och njuta av sällskapet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela