MalinBorglin

Det här funderar jag på!

max bestämmer

Publicerad 2010-02-04 07:50:15 i Vardagslivet

hey
jag och max sitter och morgonmyser  i soffan,..
och max bestämde att vi skulle skriva i bloggen,..

nu skulle vi skriva om en sked han hittade i soffan.. som var mammas,..
han säger att han inte vill gå på dagis idag, utan vill helst stanna hemma o mysa.

Dessutom Fick Jag ett mess Imorse ,..
Om att Den personen kommer Hem idag,..
^^

nej,.. nu ska vi återgå till bolibompa... Och sen frulle^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela