MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Lämnat barnen

Publicerad 2010-02-25 09:42:40 i Vardagslivet

Lämnat barnen på dagis,..
Det gick jäte bra idag,,...
Vi går alltid in till Max först,.. lämnar av honom..
Idag var dom ca 5 barn... Det går magsjuka på dagis och alla är sjuka till höger o vänster,..
men vi har klarat oss KRYSS I TAKET!
vi pussades och kramades lite sen gick max och hans kompis hugo och ställde sig i fönstret,..
och jag tog Ia (liam) under armen och gick  vidare till hand avdelning,..
när vi gick förbi förstret där max ocg hugo stog så vinkades det hej villt på alla håll..
och liam var på väldigt bra humör när  vi kom in till hans station... Vi klädde av honom overall och mössa och han promenerade själv in genom därren och höll mig bara lite i handen,..
Det var vikarier idag och som tur är så hade dom planerat om lite så att en som varit där innan i veckan kunde vara där idag med så inte allt blev nytt,..
liam fann sig mycket bra i detta och hoppade glatt över till "fröken" och vinkade på mig,..
Sen vände han sig om och dök in i traktorjackten,..
För Liam Och Taaktoor Är = Sant..!!

Nu är jag hemma igen,.. och det känns som ett skönt slut på dagis veckan att det gick så bra,..
Imorgon fyller Min Max tre år,..Stora killen..
Och Mattias hämtar Killarna,.. Så Mamma Spenderar helgen Alena..
Fast får massor av Hett besök från både ljungby och från andra sidan kristianstad...
Så jag ska nog klara mig ska ni se. IKEA och Party!!! helgen är räddad,..
Men aldrig att jag har tid för sovmorgon,.. Aldrig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela