MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Kväll Ikväll

Publicerad 2010-02-02 19:02:38 i Vardagslivet

Ja här väntar jag o väntar jag,..

Liam Har redan gått o lagt sig,..
han var jätte trött efter dgis,.. Så han somnade vid 18.30
Nu sitte jag o max o myser i soffan,.. tittar på hjärnkontoret,,..
dom följer efter björnar i skogen..
spännande

idag har jag haft besök,..^^
av Lion Och mika.. mysigt värre

imorgon ska vi till stan,..
röja lite,..
jag, mika Och selda
Ska bli skönt att träffa dom igen..

mer än så har jag nog ej att berätta,..
det värker i min fot,.. i hela benet tillochmed,..

10 dagar kvar,.. tills gipset ska av,.. jag längtar,..
idag sa Mika,: spännande att fylla år om 10 dagar,.. haha jag bara ! fyller jag år då? ja de gör jag,.. jag var så fokuserad på gipset att jag glömde bort att jag fyller år den dgen
vilken present,.. jag får mitt ben tillbax..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela