MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Jahaaa..

Publicerad 2010-02-24 16:14:38 i Vardagslivet

Där Åkte Calle Till Thailand..
Och med andra ord blir brun och ännu vackrare^^
lite sol vill man ju ha,.. men vem skulle vilja byta ut sitt duntäcke mot en vecka på stranden??
haha,.. Jo faktiskt jag... och inte minnst med sådant sällskap..
jag får helt enkelt nöja mig med bara tanken..
För snart kommer väl solen och våren ,.. snart värmen ändå hit med??

Hoppas Iallfall Att Han har det underbart där nere,...
Och Att han bjuder (iallafall mig) på lite solbrun hud sen ^^


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela