MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Jag triiivs

Publicerad 2010-02-24 15:02:42 i Vardagslivet

Måste berätta om dagen jag blev så stupfull så jag Fick följa med Mika Hem..
haha,.. Det var när jag fyllde 23 år,..
mika tog mig under sina beskyddande vingar och jag stapplade omkring med mina höga klackar,.. in i mikas sovrum slog huvudet i lampan och la mig i sängen,..
sammtidigt gick mika på toa och jag mös ner ordentligt,..
hon beklagade sig över röran i hennes lägenhet och jag utbrast bekvämt Jaaag Triiiivs...
och nu har det blivit ett uttryck som beskriver oss när vi är lyckliga,..
när vi triiivs helt enkelt^^




Jag triiivs med Dig miika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela