MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Hemlisar!

Publicerad 2010-02-05 13:10:15 i Vardagslivet

Ja,..

Jag tror att jag sitter inne med en smaskig historia,..
och är det inte så att det bubblar Inom en När man har något smaskigt man skulle vilja säga??

Jag vet även att jag har berättat Mina hemlisar för mina närmaste,..
mamma Ska såklart få veta allt hon kan ta reda på^^
Men jag berättade för Mika O Kusin med!

Ikväll är det FredagsMys,.
Om det blir hemma hos Mika med Selda Selma och Volkan eller om det blir hemma...
Det vet jag inte än..
Men det ska iallfall bli Fredags Mys!


"bege sig ut i skogen o sätta sig på en stock för att fundera?"

^^

Kommentarer

Postat av: Therese Borglin

Publicerad 2010-02-05 15:08:35

Mohahahaha!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela