MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Googlat!?

Publicerad 2010-02-14 10:53:26 i Vardagslivet

Har du någon gång Googlat Någon du Tycker om?
som dom alltd snakkar om i flmer,..

Idag Googlade jag mig själv
Där kunde jag läsa att :
jag gått på spångholmsskolan svedala kommun 1992 -2000
jag kunde hita min Blogg
Min facebook
och att jag är 86:a och hade man läst noga i min blogg
och annat så hade man säkert fått reda på mykket mer

Nu ska vi googla någon annan
Calle kristiansson:
man får veta att han är född 5 juli 1988
att han bor i krstianstad med sin familj
att han gått estetiska programet med musikinriktning
att hans sånglärare hette lotta
att han sitter inne på bartenderkunskaper
och att han ser sig själv i rollen som trubadur.
Såklart att han varit med i Idol 2009.
något jag inte lyckades hitta är hur lång han är?
men som tur är så vet jag ju redan det,. han är 170
ja ,..
blir man en offentlig person så kan folk ta reda på
i princip allt om en..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela