MalinBorglin

Det här funderar jag på!

God Morgon!

Publicerad 2010-02-05 08:26:44 i Vardagslivet

Hey,..
Tack för igår Kväll..
Det var jätte trevligt,..


Idag,.. Fast än jag kom i säng sent...
så är jag uppe med tuppen...
Det sitter lixom inprintat eftersom man går upp innan 8 varje dag,..

Idag är det Fredag Och Det inebär att det endast är en Vekka Kvar med Gipset,..
Och bara en vecka kvar tills Jag inte är 23 längre,..

Hahaha,. spenderade mina sista 6 vekkor som 23 åring i handikappat tillstånd,..
jag ser fram emot att bli 24 faktiskt,..
det är påtiden..!!!


Mina Älskade Barn Har Sovit Hos Mormor Inatt,..
Hoppas det går bra för henne med allt nu på morgonen,..
Jag ska klä på mig nu o ut o hoppa med krykkor och bellami,..
haha hon har bott hos mig inatt,..


igår fick jag ångest! och försökte klippa av mig gipset med en Säkkatarr
(vet inte vad det heter då jag alltid kallar det säkkatör) hahaha
Kom typ 7 cm ,.. (uppskattningsvis)
Där tog det totalstopp.. Hårt som sten,..
så jag får väl hålla god min den här sista veckan,..
ska bli så skönt att få min fot tillbaka... haha


nej!! NU ut o hoppa i  det kalla så att hunden får rasta rumpan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela