MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Fredag en liten stund Till!

Publicerad 2010-02-05 23:51:07 i Vardagslivet

Hey
tackar Mika, Selda, Selma och Volkan För en mysig Filmkväll!!
I Like


Ska Berätta om Kvällen!
Jag lånade Mammas Bil och åkte upp till Mika Och Lion.
Vi mös en stund och tittade på lite tv,..
snackade igenom massa ,.. Som vi alltid gör,..
Sen kom Selda och Co
så var det dags För LionMysisen att Nanna,..
Jag fick en godnattpussis**
Efter att Lille Manen Somnat så slängde vi igång en skräkkis,..
Drag me To Hell,..
Kass Film,.. Men en riktigt rälig tanta!

Vi fick iallafall oss ett par goa skratt och kvällen var lyckad!
volkan höll på att ramla pladask i trappan
och varnade mig när jag kom ut med mina kryckor.
Hahaha,.. Jag halkade och höll på att slå dit så att det small om det,
men en Kruka räddade mig..=)

Jag körde Gänget hem till lägenheten i stan,..
sen körde jag hem med musiken på max i bilen.
Sjöng så att jag faktiskt Överröstade Stereon,..
Visst känns det härligt att få göra det ibland,..
Det är charmen med Att få Köra bil Helt Ensam ibland.
Hellre än Bra!!!


Annars så flyter det på bra,..
Barnen sover Hos Mormor inatt med,..
Och jag med,..  Imorgon ,.. Jag  och Måns!!
melodifestivalen såklart!! Eller,..
Lär väl inte hända något Bättre??!!

jag har Iallafall repat Mig Från Gårdagen nu ^^
Så jag ger mig gärna in i det igen^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela