MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Förskolan Is the shiit

Publicerad 2010-02-24 21:21:37 i Vardagslivet

MalinBorglin säger:

haha varför skulle jag svara kaske?? ifall jag inte minns?

Tulle säger:

jag vet inte.. brukar köra den lapp taktiken man hade i förskolan.. vill du bli tillsammans med mig - ruta man skulle kryssa i.. JA nej kanske.. fast jag tog alltid bort nej eller kanske

MalinBorglin säger:

hahaha

gjorde man så?+

Tulle säger:

japp så gjorde vår årgång iaf

MalinBorglin säger:

vad sött,.. jag har aldrig fått nån sån lapp..

 vad mobbad jag är

Tulle säger:

fel årgång bara.. annars hade du fått

MalinBorglin säger:

 vi skickade kompisar.. att fråga till en..

haha de skiljer ett år..

Tulle säger:

för jag gav en till alla

haha

MalinBorglin säger:

hahahaha

Tulle säger:

ja vi skickade kompisar med lappen

eller medelandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela