MalinBorglin

Det här funderar jag på!

FödelsedagsFest

Publicerad 2010-02-14 11:40:43 i Fest & Party

Tack till alla mina underbara vänner som uppvaktade mig på min dag och festade med mig igår.
Vi hade superkul. Kvällen började tidigt. Jag hämtade mika hemma hos henne vid 17.00 och sen åkte vi till willys för förfriskningar. haha chips o dippa.. sen åkte vi hem och bytte om.
på med den lilla svarta smink och sen startade festen. första kom ippa och maria, sen malin och kim. efter det selma, selda och volkan. och carro och sist tova. så 11 pers allt som allt och det var alldeless lagom..
vid 12 åkte vi in till stan,. det blev class nightclubb för hela slanten.
det gick bra att dansa på foten ett tag men kl 2.oo så  strejkade benet totalt,..
jag fick sätta mig ner och titta på istället,..
efter en stund så övervägd vi att gå o svulla, så det blev subway. mums.
sen ringde vi in kära mamma och hon körde carro hem sedan mig och mika,.. mika och jag delade säng inatt..
skönt at ha ett snarkande monster brevid sig i sängen
så att man slipper känna sig ensam.. ^^ HAHAHAHAHA
söta Mika.

tack för ännu én Lördag..
Nu tar vi Morning after dark


Kommentarer

Postat av: Micca & Lion

Publicerad 2010-02-14 13:42:38

haha any time baby, any time ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela