MalinBorglin

Det här funderar jag på!

FixarMalin är igång!

Publicerad 2010-02-10 13:25:13 i Vardagslivet

Idag har det fixats!
Var med mika och stöttade när hon gaddade sig,..
Dutti Mika.. 
sen  så ringde jag arbestförmedlingen,.. och mailade min handläggare efter det,..

ringde min blivande arbestgivare och berättade att på måndag är jag fitt for fight,.
bra bra bra sa hon...
sen mailade jag skolan jag vill börja på och fråga om jag fick komma och träffa dom,.. och se mig omkring på hur dom har det!

sen ringde jag min pappa och hörde om hjälp med finansiering till utbildningen,.. men ikke.. så jag letar vidare efter hur jag ska göra med det,..

mailade och ringde VLC.. se om jag får svar därifrån snat om hur det funkar.

ja.. mycket på en gång..
snart ska barnen hämtas sen åker dom till pappa o stannar till söndag,.. så jag får en chans att rätta till min lilla kris jag hamnade i igår,..
återhämta mig,.. hamna på fötterna igen..


på fredag åker gipset av,..
sen ska jag ut o springa,..
och ner o träna,.. ska köra slut på mig,.. som fan

skönt,..

jag e iallafall färdig med vad jag ska göra för tatoo nu,..
helt bestämmt mig,...
nu ska jag bara jobba le så jag har råd med det=)
sen jäklar^^


Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2010-02-10 14:26:36

har Micca gaddat sig i K-stad?? Vart?

Jag söker med lykta o ljus efter någon bra i K-stad... så man slipper fara till Malmö eller Helsingborg.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-10 14:38:16

Nu börjar jag känna igen dig!!! :) Älskar dig! kram Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela