MalinBorglin

Det här funderar jag på!

, we'd be so fantastico

Publicerad 2010-04-25 21:01:50 i Vardagslivet

Jag har bestämmt mig för att satsa på att bli lycklig..
vad betyder det??
ta lite tid att känna efter vad man vill.
vad man är nöjd med, och vad man inte är så nöjd med?!
vem man umgås med. vilka man trivs med,.
vilka man uppskattar och vilka man skulle klara sig bättre utan egentligen.
för vissa parasiter drar bara ner en i fördärvet..
Om man trivs med sin kropp..
om det bara handlar om att ända kläderna sp att dom passar på kroppen..
om det handlar om att äta nyttigare?
börja motionera lite mer eller om man ska se till att banta för att må bra.?
för det handlar ju om att trivas i sin kropp.
trivs man inte så kvittar det om ens vänner säger att man är vacker..
för då känner man inte sig vacker.!!

Jag önkar alla mina Nära och kära den lycka jag själv vill känna.
Och jag hoppas verkligen på att Mitt nästa drag..
detta öppnande av mitt hjärta jag ska göra nu..
som jag ite gjort på väldigt länge..
att det kommer hålla..
att mitt hjärta inte brister?!
att jag får trivas.. med mig själv.. och med mitt liv...
here we goo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela