MalinBorglin

Det här funderar jag på!

På Stan i Solskenn

Publicerad 2010-04-16 14:46:15 i Vardagslivet

Var på stan en runda Med Liam. Mika Och Lion..
Mysigt.. max var hos Mormor Och jobbade sålänge...
det va så varmt o skönt i solen.. men annars så blåste det och var mycket obekvämt..
jag e trött och hade velat vila lite nu.. men ikket..^^
jag ska ta o plocka undan påskpyntet.. och tömma diskmaskinen.. sen om tillfälle och lugnet ges..
så ska jag organisera i garderober och byråar...
Dags att packa undan vinterkläder och tjocka mössor..!!
ja...  mycke att göra...  puss puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela