MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Olyckligt lycklig?!

Publicerad 2010-04-06 20:44:12 i Tips!

jag undrar vad som hände med Mina skills..
Jag var ju inte alls å kanten innan när det gällde dejting..
Men idag skrämmer det mig..
jag kan inte läsa singnaler..
jag blir knäckt för lätt
och jag vet inte hur det går till helt enkelt,.
jag har försöron två barn..
jag ska väl inte behöva ta mig igenom dejting stadiet igen...?
jag trodde det var fixat.. avklarat..
men jag har nog varit inne i förhållande världen i ett sekelskifte..
de e nya regler nu..
nya rutiner..
folk söker inget seröst eller Stadigt..
Folk vill vara själva men med en vid sin sida när dom känner för det?
vem vill leva så?? verkligen??
inte jag..!!

Kan man inte börja med NameTags runt halsen på folk.. där all info man behöver veta kan stå..
så man inte lägger ner nån tid på någon som sedan inte är ute efter samma sak som en själv???
Det tycker jag vore en Bra Ide!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela