MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Igår Kom det fram

Publicerad 2010-04-24 16:39:20 i Vardagslivet

Igår spred det sig som en löpeld mellan Gemenerna..
Eftersom att vi utfört två genomskinliga handlingar nu så höll inte privatlivet längre..
I lördags så träffades vi öppet bland bådas vänner..
och i onsdags natt lämnade han sina vänner för att gå över till mig.. vilket dom räknade ut rätt snabbt..
Så nu vet dom..
Och det känns väl okej..
Det var ingen big deal så att säga..

Igår åkte dom från stan.
ses inte på ett tag..

Jag åkte till stan med Mika.. Köpte en ny jacka... OOh så fin så fin..
sen fortsatte vi till Ikea.. Mös runt.. shoppade lite smågrejjer..
Åt gott.. åt för mykket...
sen åkte jag hem till mamma .. vi öppnade vinarn.. lagade mat.. åt gott..
sen beslöt vi oss.. lite väl glada för att färga varandras hår..
Idag är jag svart ÖVERALLT!!

En Bra Dag..
Ikväll ska Jag med min Mika På Bio..
Mysigt..
får väl hoppa i duschan nu strax så jag blir färdig..
Har tvättat min bil idag.. Legat på pooldäkket o solat i lite mer än en timme..
blivit röd.. fräknig.. yeeey.. NOT
Nu har jag o mamma nyss bakat kladdkaka och kokostoppar..
Vilken hääärlig lördag.. saknas bara en kall Öl .. Mums

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela