MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Har Lämnat Barnen På Dagis

Publicerad 2010-04-13 08:25:31 i Vardagslivet

Barnen Är på Dagis..
Dagen Är kort..
ska hämta dem om ett par timmar igen..
Funderade på vad man ska hitta på i helgen... Som kommer..
Tänkte kankse åka iväg med barnen..
men nu ska jag ju hålla mig stilla i tre veckor...

Fick en aha upplevelse idag när jag körde hem från dagis..
Kom på att det jag innan trodde var något speciellt inte var det..
trodde han brydde sig och tyckte om mig..
men han bara behandlade mig som alla andra..
inget speciellt i hans ord...
bara han som följde sina regler enligt hur han ska behandla tjejerna..
där var inte ett ända tecken på att jag skulle vara speciell..

det märkte jag nu..
och det känns väl skönt...
att kunna stänga av... han är inte värd min tid...
och det är en lättnad att inte bry sig...
Det är hans förlust inte min...
För i allt detta nonsens.. så fann jag något Riktigt bra...
En mycket nära vän... Och en Helt underbar Männsika..!

Våren har Kommit..! Jag har vårkänslor..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela