MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Frans

Publicerad 2010-04-27 13:51:41 i Vardagslivet

Idag mådde jag Pyton när jag vakna..
sovit så dåligt.
Max gnäller i intervaller om allt..
befarar att det är en fas... en fas utav växtvärk kanske?
imorse kändes det iallfall som om han växt tio cm på en natt..
alla byxor var helt plötsligt korta.?!

vi kom inte iväg till dagis som vi skulle utan mormor fick komma hit och
hjälpa oss iväg... jag gick o la mig en timme till innan barnen skulle hämtas från dagis igen..
när jag väl kom till dagis för att hämta.. så  jobbade selda och selma där som vikarier idag...
ooh så kul.. söta är dom..

vi åkte hem.. Stekte korv.. Kycklingkorv med grovtkorvbröd..
gurka och kyppla (ketshup)
sen  la vi Liam för att sova middag.. max och jag satte oss i soffan o tittade på Pinoccio..

När Liam vaknade igen nu för en liten stund sedan så tittar dom på den lilla röda traktorn..
och leker lite på rummet... jag borde vika undan tvätt och fylla diskmaskinen.. men var finns motivationen..??

Imorgon är det jobba.. 07.00 - 15.00
Ser fram emot att jobba .. men inte att gå upp så tidigt..
ställer larmet på 05.00

Ikväll är det säsongsstart på Ugly betty.. YEEEY
och sen desperete house wifes..
sen cougertown
och till sist christine..
hur ska jag orka med det då???
blir tv i sängen...




puss puss /

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela