MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Uppe med Tuppen!

Publicerad 2009-10-13 09:17:01 i Vardagslivet

Nu sitter jag minsann nere på Jobbet Och Ska käka Lite frulle..
Sen ska Jag ta Mammas Bil och Köra Iväg lite färg och lite Kläder Till swedol Och vidare!!
Dagis fotona kom i går.. Väldans fina.. Max Han är en pärla... så fin.

Jaja.. Ska hämta tessan På stationen .. Hon kommer med tåget och anländer kl 11.00
ska försöka hinna ut till önnestad och lämna rautern  till Björn.. funkade ej riktigt.. Ja... dagen är späkkad...
Vi ska när tessan kommit Även rensa o tömma johannes gamla rum.. Och möblera om och göra fint som ett gästrum=)
Ska bli fint.. vi har planer=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela