MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Uppe Med Tuppen...

Publicerad 2009-10-21 07:42:26 i Vardagslivet

Hey..
Idag är vi uppe med Tuppen..
Eller Rättare.. JAG... Barnen sover än.. jag har varit inne o duschat..

Sitter och tittar på vakna med the voice..
Och fyyy Carolina Gyning är On AIR...
Hon har färgat håret.. mörkt..
Alltså riktigt mörkt som i Svart Nästinpå. Inte OKEJ..
Nej fy de va inmte vakert, Plus att hon som är så slank o smärt har på sig en topp
 som får henne att se ut som att hon plötsligt gått upp 10  kg..
Dessutom står hon och drar i den här tröjan (för att den antagligen är för kort) hela tiden!!!
Det får mig att Undra..  HUR TÄNKTE DU CAROLINA...  ringde din stylist in sig sjuk imorse??

NEJ.. INTE OKEJ...




Idag Ska Vi till stan... Jag ska Köpa Mig ett Par skor..
Ett par leggings.. Kanske Två Par.. Och Absolut  Strumpbyxor till Lördag Kväll..
Ja.. Önska Mig Lycka till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela