MalinBorglin

Det här funderar jag på!

STÄDAR

Publicerad 2009-10-20 13:17:24 i Vardagslivet

Jag och Liam Städar Idag...
Vi var ute i Förrådet iall Ilska Och hämtade in ett Extra Ellement...
Så satte jag igång det inne på barnens rum för att dom ska kunna vara där inne o krypa på golvet.. gjort lite skillnad faktiskt..
skönt.. jag röjer.. plockar undan.. Och ska strax damsuga och tvätta golven...
Det behlövs med än gärna..=)

Känns bra...
Jag har fått lite nytt Hopp.. LÖite Nytt Liv Nu när man kanske får börja jobba inom Krt...
Det ser lovande ut...

Och var ej oroliga.. jag ska Rubba det i ansiktet på er när jag fått det=) He he he...
nu.. städningen igen... Heja värmen Heja Heja Heja....

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-21 12:34:13

Inget dåligt självförtroende i alla fall. Blir nog många sökande med tanke på hur många det är som är arbetslösa. Tror du att DU får det??? He he

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela