MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Plockar undan

Publicerad 2009-10-28 11:13:45 i Vardagslivet

plockar undan lite här hemma o grejar när jag ramlar i hallen...
slog i armen som fan i huvudet ... Mina ben bara gav vika.. Inget förstadie.. inte en varning.. jovisst hade jag ont i lederna i knä och anklar.. men det sa bara pang..
jag var fullt medveten och det kändes läskigt... slog som sagt armen och huvudet i byrån..
Värsta Bulan fick jag o blå om armen .. ja de blir jag nog...
Det är ju livsfarligt.. man kan ju slå ihjäl sig!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Malin och lilla Oliver

Publicerad 2009-10-29 07:21:38

Låter läskigt.

Du får gå till läkaren snarast om det inte går över!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela