MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Planterat!

Publicerad 2009-10-12 13:39:16 i Trädgård

Ja...
Vi har Nu Planterat De Sista Clematisarna Vid grinden.. Intill Våran Nya Rosenbåge..
ohhh så finnt det kommer bli till sommaren.. Kan knappt bärga mig...
En Blandning Utav Summer snow´s Små Söta Vita Blommor Med
Ballet skirténs  Hängande Ljusrosa Flikande Klockor... Massa Grönt och Massa vackert...
 I helgen Som kommer ska Jag ta o Natta Trädgården..
Rensa löv och klippa ner sådant som ska bort..
Ska bli Skönt Att få ordning på det hela...



Natti Natti Älskade

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela