MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Kallt här

Publicerad 2009-10-15 11:52:49 i Vardagslivet

Det är sjukt Kallt Här hemma...
Vi har ca 17 grader varmt här hemma.. inomhus...
Det kommer upp på 20 - 22 grader när det är fler männsikor här hemma..
Men det händer ju inte så ofta..
Så nu är det raggisar Och filtar som gäller..
Och de e inte ens Vinter på Riktigt Än...

Liam Sover Lite middag .. Och Jag sitter här och Småbloggar ch smygglor på Canadas Next top model
Usch.. dom brudarna e inte heta...
hitintills Är det austartens brudar som varit något att ha..


ajja..
Får jobba på Värmen..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela