MalinBorglin

Det här funderar jag på!

I Love my new Office =)

Publicerad 2009-10-16 15:40:16 i Vardagslivet

Hej,,,''

Lagt in nya Office programet  på datorn och jag älskar det..
Word e helt underbart...
Skrivit hur mycket som helst och börjat skicka ut mina ansökningar ch cv nu för att få tag i ett Bra jobb till årskiftet..
Liam Har fått dagis Plats...
Han ska börja På samma Samma Som Max.. känns super skönt..
Det blir nu i början av November...
OOOH härligt..
Så nu.. Nu vill jag börja Jobba=)


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela