MalinBorglin

Det här funderar jag på!

GodMorgon / IKKE

Publicerad 2009-10-28 07:31:45 i Vardagslivet

Godmorgon...

Knutan Som Jag fick i gomen i måndags Har blivit större. 
Nu är det ett stort sår i gommen och jag kan inte ha tungan någonstans,
utan att det gör så ont så jag vill skrika..

Jobbigt eftersom var gång man sväjer så trycker man upp tungan i gommen.....
Ahhh... se om det går över  annars  får jag väl gå till doktorn...


Idag gick jag upp 06.30. duschade och sen satte jag mig i soffan och mös...
kl 07.15 kom Max tassandes.. han var påväg in o lägga sig hos mig när han kom på att jag redan var uppe..
Då kom han hit o satte sig hos mig här i soffan och vi satte på Bolibompa (RORRI) ..

Jag ska strax gå in o väkka Liam.. Så ska Vi Äta lite frukost och göra oss redo för dagis...
Tessan Kommer Hit kl 09.00 för att promenera med oss till dagis..

Senare Idag Kommer Mika Och Lion Och hälsar på..
Ska se om vi kan gå o hämta Max på dagis lite tidigare så att dom kan leka lite ihop..

Ja... De e vad som Är Planerat...

Efter kl 4 sen ska Vi till Verkstan..
Slipa sista på Farfars spoiler och lägga på sista tunna lagret med Klarlack...
Sen ska den Torka över natten... Hoppas på att det räcker...
Att den blir bra sen...


Det är väl dagens TO DO lista...
puss o kram ses på stan?? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela