MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Dåligt

Publicerad 2009-10-15 19:36:03 i Vardagslivet

Usch.. Jag Mår dpligt Igen..
Jag vet ej Vad som Hände..
Var på rätt spår..
Det Blev ett Jäkla Liv På Liam Innan  Idag Och min huvudvärk Smälde till..
Jag har ju handikapet att var gång jag  kommer i kontakt med höga ljud eller starkt ljus så får jag panikont i huvudet..

Max har bråkat med mig Hela Eftermidagen.. Han e i värsta trotset just nu..
Helt Galet Hur tjurig och Bestämmd en Liten Kille kan vara...
Han skriker, fäktas, slåss, bits, nyps och Säger att han inte har tid...
Jaja.. nu ska jag ge mig in i det igen....


hoppas att det snart går över...
I love them soooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela