MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Cellförändringarna

Publicerad 2009-10-15 12:05:21 i Vardagslivet

Ja.


Igår var jag på undersökningen..
Dom La bedövning.. Tittade på livmodertappen under mikroskop
sen tog dom bort/av 6 bitar  (3 st på 1cm st Och 3 st i form av riskorn.)
Dom skickas nu på labb.. Och jag ska få svar Om 3 veckor på vad och när vi ska /behöver göra mer...
Jag ber för att de ska vara över att de inte behövs göras något!!

Jaja.. får vänta i tre veckor och se..
Iallafall Själva Biopsin som det typ var gjortde lite ont.. Men var ej så farligt som att Spola Bihålerna..
Hehe.. Så med andra ord.. Jag överlever nog...
Blöder som ett djur , har värk och det svider..
Doktorn sa att det kommer att vara såhär några dagar möjligen veckor..
Men att det kommer att bli bra snart igen..

så ja... Än är jag inte död...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela