MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Cellförändringar!!

Publicerad 2009-10-12 13:04:25 i Vardagslivet

Ja nu har det kommit upp till ytan igen...
Det Var i Början Av året..
Februari den 23 tror Jag bestämmt att det var.
var Jag hos Barnmorskan för efterkoll Efter Liam Fötts...
Tog cellprov Och fick svaret Att Det fanns Cellförändringar (3 veckor senare)
Jag fick veta att ett nytt prov skulle tas och det skulle bli efter yterligare 3 månader ..
27 Maj.. Har Jag för mig att jag var inne och Tog nytt test...
Det Gick ej som jag hoppats påoch Igen Fick Jag beskedet på att de är Cellförändringar...
Inget Farligt..
Det är hittat I Tid..
Det var allt´dom sa...
Visst tänker man mycket...
Och jag fick senare ett brev hem om att jag skulle Snart bli Kallad
till kvinnokliniken i Kristianstad För att  Genomgå en undersökning
på hur omfattande det här är och vad det ska göras Med  Det hela..
Det Finns Tre Utvägar...
Man Kan Skrapas.. Man Kan frysa bort Eller Man Kan Helt enkelt Ta bort en bit ..
Och Jag fick För ett tag sedan nu hem Ett Brev Om kallelse..  Den 14 Oktober...
Då inträffar Undersökningen...

Jag fik veta Att jag ska genomgå undersökning,.,
Att dom skulle ta reda På Hur omfattande cellförändringen Är... Och Vad som Måste göras...
Jag känner mig deppig och Illa till Mods..
Jag vill Bara Inte in dit..
Jag hade helst Bara Velat skita i det...
Vill ej veta...

Varför Var Det tvunget att Just Jag skulle Ha detta??=/

JAja...
Få det gjort.. Ta tag i ditt liv nu malin... Det går snabbt...
På torsdag är det över... På torsdg E Det Gjort.. Men Idag är det Bara Måndag..!?
Jag Behöver få Någon Att Prata med.. Någon Som Kan berättta hur det går till,..
vad som Kommer Hända...
För Jag är rädd...

Men Jag vet ej Vad Jag är rädd för???!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela