MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Utmana Mig!!

Publicerad 2009-11-22 20:58:59 i Vardagslivet

Idag ,.. Underbara Dag..
En yoghurt Acctivia 115 Kcal

Började dagen med att ut o promenera
gick en lång tur i det ruskiga väderet på Lite mindre än en timme...
sedan åkte jag in på hälsa o helhet fick ögonbrynen frisserade och färgade,..

En sallad till lunch 90 Kcal

åkte hem o hämtade träningskläderna o for iväg till gymmet,..
Slängde mig på cykeln .. värmde upp i 12 minuter ,..
gjorde mitt styrkepass  med  några  extra tag .. tog ungerfär en timme...
sendan cyklade jag en kvart till ,... gick ner där nere och satte mig i magmaskinen ,.. gjorde 50 stycken Sittups med 27,5 kg sedan  var jag färdig för idag...

brännde ca 200 Kcal på promenaden
150 Kcal på Styrkan
260 Kcal På cykeln...

=)  bra dag,...
avsltadet med kykling och ruccula sallad hos mamma,...  190 Kcal
Och sedan En Mugg Glögg och pepparkakor,... Mamms säkert 200 Kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela