MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Svininfluensan

Publicerad 2009-11-02 10:31:36 i Vardagslivet

Usch jag mår så dåligt över den här Epedemin...
Inte för min egen del...
Men självklart över mina barn...
Efter att sett på nyheterna imorse angående den 3 åriga pojke som dog vet jag ej vad jag ska ta mig till..
Känns som man är helt hjälplös...
Ska man vaccinera..??
Och även om man beslutar sig för ATT vaccinera så måste man vänta på sin tur..
Bli kallad.. och det kan ju dröja...

Hur är det med Vaccinet...
Är det säkert..?
Har dom hunnit ta reda på allt vad koncekvvenser och biverkningar som finns...
usch.. jag e så bekymmrad över mina små....
Håll ut... Dom säger att det ska kommma denna Veckan?!
Och stackars liam e redan Jätte snorig....

Preparear sig med förkylningshjälpmedel och hoppas på det bästa??

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-11-02 15:15:24

Pojken som dog var i riskzonen och hade någon muskelsjukdom.. Att vaccinera sig får självklart var och en bestämma. Var glad att du kan vaccinera dina pojkar om det behövs. Alvin är alldeles för liten, men samtidigt vet jag inte om jag hade vågat vaccinera honom ändå. De säger att Sverige är ett testland och om allt går bra här så vågar de vaccinera fler länder. låter inte särskilt kul..Dom som har dött har ju haft andra sjukdomar. Åtminstone en liten tröst.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela