MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Stekt

Publicerad 2009-11-20 17:36:01 i Vardagslivet

jag blir mobbad för att när jag tränar (hur mycket jag än tar i ) så kan jag ej svettas så att det rinner,...
Jag blir lite fuktig,... under armarna , På ögonlokken och mellan tuttarna,... men idag blev jag arg för jag ätit En kaka När jag o mika Fikade i stan och tog 15 extra minuter på cykel som slut spurt..,... Och Jag var mäkktigt Nöjd att efter Träning på en timme varav 25 minuter på cykeln fick jag två droppar svett i pannan under luggen...
Btw!! resten av mig luktade inte hallon,...
jag höjde magvikten med 10 kilo idg.. det kändes ,.. men skönt,...
tog och provade en ny maskin med som jag aldrig Suttit i,... Tog två sett á 15 pusch,..
nu ska jag äta min Tonfisk sallad och sen hjälpa mamma Med håret,... Kaloriförbrukningen för cyckningen 200 Kcal Och För styrkan 90 bra Kämpat matros...

Ikväll Blir det BIO...
2012 ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela