MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Samma Jävla ÅNGEST

Publicerad 2009-11-18 11:41:14 i Vardagslivet

Vart ända år får jag denna börda..
Kärrar ner mig totalt..
Får ångest och ser inte alls fram emot Julen..
Varför..  vem var idioten som kom fram till Julklapparna...
När jag var liten älskade jag det klart som alla barn..
Men nu blir jag bara illamående. får ångest..
Jag vet ej vad jag ska köpa till folk..
Jag har ingen fantasi..
ajg har inte ekonomin till det jag vill åstakomma..
Jag hatar pressen...
Jag blir tillbaka dragen.. deppresiv...
Lessen, Skygg.. och  Ångestfylld...

Jag vill prestera bra... Men jag lykkas inte...
Jag klankar ner på mig själv.. Hittar som Vanligt felen på mitt yttre..
Stänger alla ute.. Orkar inte mer...
hatar Denna Månad...


Snälla köp inga Julklappar Till Mig....
Jag Är ingen Julklapp Värd..!!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-18 12:22:35

Ge bort en kram, det räcker väl!! Vi älskar dig, nu och för alltid! Du är ljuset i mitt liv!

Kram Mamma

Postat av: johanna

Publicerad 2009-11-18 16:36:46

Jag ger ett <3 till dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela