MalinBorglin

Det här funderar jag på!

rörigt Sa Mokkarn!;P

Publicerad 2009-11-17 19:56:43 i Vardagslivet

Hehe..
hej...

idag är en känslosamm dag...
Vet ej redigt vad eller var jag ska börja..

gamla Spöken från Tidigare i livet har kommit tillbaka..
Mycket jag tänker på som jag trodde jag glömt..
Eller som jag iallafall Intalat mig själv kommit över.. gått vidare...
Men idag eller de senaste dagarna har det Ätit på mig...

Funderar så det knakar och kommer absolut ingenvart...
Bara är rädd att det kommer ta sin kurs i samma riktning som sist innan jag hoppade av...

Vi får se...
klumpen i Magen Växer sig Enorm...
Jag vill bara Känna Lugnnet...=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela