MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Önskelistor!

Publicerad 2009-11-19 15:16:08 i Vardagslivet

vi fick leksakstidningar med posten och började prata om julen,...

max pekde ovh vi skrev ner en lista med vad han önskar sig av tomten,...


Max Theo Borglin´s Önskelista!!!

1. En tågbana (brio)
2. En bondgård med traktor och djur
3. En träGitarr i lagom storlek
4. En röd snowracer
5. Pipilångstrump filmen
6. En radiostyrd bil.
7. Pärlor och Pärlplattor

Liam Love Borglin´s Önskelista

1.OBS! En ryggsäck till dagis = Gamla Mormor Har Köpt en Rygga Så den är stryken!!
2. En traktor
3. kläder,.. (dagisvänliga)
4. Vattenfärg och penslar



Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2009-11-19 19:59:58

lite smidigare lista än lion önskar sig ;) typ en grävmaskin i real strl och likadant me tåg. vet ej om ja kan slå in sådant ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela