MalinBorglin

Det här funderar jag på!

kan inte sova...

Publicerad 2009-11-05 04:37:45 i Vardagslivet

Max Har sprätt runt i sängen hela natten..
kl är nu 04.29 och jag e helt förstörd...
Max har beber.. Snarkar pga att han e så snorig och han hostar så han håller på att spy...
vart kom detta ifrån .. han var inte sjuk innan idag=/ (igår)
Hur allvarligt e detta.. hur mår min Lilla Prins egentligen..??
Usch...


Iallafall säger dom nu att det snöat i kristianstad igårkväll...
om det fortfarande gör vet jag absolut inte...
Men eftersom Max är sjuk. Och jag ej vet vad det rör sig om än...
Så e det verkligen bäst att jag avvaktar och inte kör upp (ner?) till Farmor o farfar,
Vill ju ej smittas i onödan...
tar några dagar fram till lördag o avvaktar.. kanske kan åka då istället...

usch jag blir så orolig..
Det trodde jag aldrig att jag skulle bli.. men vaffan jag skakar ...
helt slut är jag.. Och det ända jag kan tänka på .. Hur ska jag hindra Liam från att bli sjuk med..??!
Usch...

Har pumpat i Max Alvedon, Ipren Och bricanyl nu iallafall.. se om han finner lite ro till att sova...
får ringa farmor på morgonen och höra hur dom tycker.. Om dom orkar vänta tills helgen...
Jag tänker att för dom måste det ju vara efterlängtat att få hem sin älskade bil...
ja.. men nu blir det att stoppa om hallonet brevid mig...
Lilla Mr Cough... ;P


Xoxoxo //M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela