MalinBorglin

Det här funderar jag på!

ikväll! Ikväll är det en lugn kväl

Publicerad 2009-11-30 20:33:52 i Vardagslivet

0-1a44d325fb536866f5ed12268adee6d6.png

Kolla varifrån!

ikväll!
Ikväll är det en lugn kväll. Barnen är nattade och jag sitter i soffan. Imorgon kl 07.15 börjar julkalendern. Och jag och barnen ska sitta bänkade i soffan och titta på super snälla silver sara. Äntligen är julen påväg. Imorgon ska vi även till doktorn. Max och Liam ska vaccineras äntligen det med. Haha. Med andra ord. Vi har stora förväntningar för imorgon. Godnatt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela