MalinBorglin

Det här funderar jag på!

idag Lägger vi upp en klok Plan

Publicerad 2009-11-20 09:07:49 i Vardagslivet

Idag har jag planerat för stabilt intag,..

Frukost
En Acctivia Blåbärs yoghurt = 116 Kcal
En KnäckeMacka Utav Något på = 50 Kcal
En Clementin på 68gram = 34 Kcal


Lunch
En Påse Måltids ersättning  = 250 Kcal


Mellanmål
Två Clementiner = 80 Kcal
Ett Glas FilMjölk = 70 Kcal


Sista Målet
Ruccula sallad Med Quinoa Och Minitomater = 119 Kcal
Och Massor av vatten under dagen,....



Ikväll bio ,.. Då tar jag med mig Miniralvatten Och 2 clementiner = 80 Kcal


Dagens 799 Kcal

Låter väl Bra??!



Ska iväg och Träna Oxå,...
Brukar bli Förbränning på ca 500-600 Kcal
men ska kolla efter när jag e färdig
 o läser av träningsnykkeln
wish me luuk!!

Kommentarer

Postat av: Malin och lilla Oliver

Publicerad 2009-11-20 12:26:22

sv; vi ska flytta till en större lägenhet i Limhamn :)

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-11-20 17:14:49

Va duktig du är Malin!!:) Önskar att jag va så duktig.. Lycka till! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela