MalinBorglin

Det här funderar jag på!

valborg och helg

Publicerad 2009-05-04 11:13:04 i Vardagslivet

helgen är än en gång över ..

i fredags så var vi i trädgården hemma hos Mamma (max och liam´s Mormor) hela dagen och lekte massor o gegade med geggamoja..=) åt glass och hade det toppen i det fina vädret.

lördag ringde jag miccii och vi bestämmde oss för att åka till åhus o gå på stranden och käka glass.
när vi packat oss in i bilen och åkt till stranden med alla grejer så blev vi smått besvikna då det var massa kallt...
men vi satt där en stund, lekte med sand sand sand i massor fick oss ett par goda skratt och klagade lite över det blåsiga vädret.
sen åkte vi bort till kantarellen och käkade glass. skönt.
och inte tala om GOTT!


söndag åkte jag med mamma och lelle och barnen såklart till växthuset o shoppade blommor till min trädgård..
sen på kvällen grillade vi hemma hos  Mamma och Lelle (mormor bisse o moffa nalle som dom heter enligt max)
roger och tommie var med o det blev en runda kubb eller tre faktisk.. väldigt trevligt...

så nu Måndag! igen,så sover liam. Max är på dagis och jag glor på våra bästa år.
när det är slut ska jag ut o gräva o fixa till det med mina blommor .. städa undan och sitta ute o bara trivas i min lilla lilla mini trädgård.. *älska*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela