MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Vaken Igen

Publicerad 2009-05-23 10:11:57 i Vardagslivet



Ja.
Igår var vi På Bio..
Änglar och Demoner. Den var rätt bra. Helt okej..
Jag o Miiccii Som vanligt anses säkert som ett stör-Objekt ...
haha.. seriösa diskutioner och höja skratt som alla sukkar åt..=) hehe..
men de va trevligt.. Tackar Systrarna Mårtensson för en Underbart Trevlig kväll!

idag städar jag vidare.. känns inte som om att jag e så motiverad.. men de behövs...
Och de e ju lika bra att få det gjort nu när vädret är som det är... inget vidare alls..=/

Xoxo //Malin

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2009-05-23 14:59:11

jag tror inte de e meningen att vi ska gå på bio ihopa haha. aaah men kul har vi !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela