MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Vädret

Publicerad 2009-05-25 16:00:51 i Vardagslivet

Jag Satte Mig ute i solen Och studerade Mina Plantor en stund..
Passade På att Andas.
känna efter hur jag mår och reflektera Över hur min vardag ser ut nuförtiden...
och man kan bländas av skönheten...
jag trivs...

Jag triiivs som jag brukar säga...

jag funderar mycket över vart och vad jag ska ha och  jag har kommit fram till
att ett Vittvinbärsträd ska jag sätta i en stor kruka,,.. och ha smultron planterna undertill..
och en vinkanrka brevid clematisen vid fönstret...





Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2009-05-25 17:52:12

hon triiiiiiiiiiiivs :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-26 10:57:33

Skaffade du ditt andra barn med Max pappa fast han slått dig. förstår inte! varför ?

Postat av: Malin Borglin

Publicerad 2009-05-26 15:20:21

Du förstår Inte eftersom Du aldrig varit i den situvationen...



Jag förväntar mig inte att du ska förstå heller.. För det Tog mig väldigt lång tid o många teraputer för att inse att det faktiskt var honom det var fel på och inte mig...



Jag Älskade Mattias Och jag Var helt inrutad i att Det Var Vad Jag förtjänade, Att bli Slagen..



som ni vet om ni varit med från början var det inte jag som anmälde honom..

jag vägrade anmäla honom..

så sjukhuset gjorde det,..

dom har skyldrighet att raportera när någon kommer in som jag..

hade jag inte hamnat på sjukan.. så hade han och jag nog aldrig kommit ut med detta.. då hade jag levt kvar där än.. (hur sjukt det än låter) eller så hade jag varit död idag!!//Malin

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-27 17:15:52

men vfr skaffade du ett barn till med han? det finns fler fiskar i havet!

Postat av: Malin Borglin

Publicerad 2009-05-27 19:09:29

För att Jag Trodde Att Det Skulle Bli Bra.. Att Han Som Han sa Att Allt skulle Bli Bättre.. Att vi skulle Vara en familj För evigt.. Att Han Aldrig Menade att göra mig illa... att vi skulle börja om från början..

men Jag hann lämna honom innan jag kom på att jag var Gravid...

Och Jag Skulle Aldrig göra Abort..

Jag Älskade Barnet Redan i den stunden Jag fick Veta..

Sen Att Mattias Var Pappan Det är På GOTT&ONT!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela