MalinBorglin

Det här funderar jag på!

tur och retur

Publicerad 2009-05-09 09:53:15 i Vardagslivet

hej!

idag lördag.. saknar de små.. men dom är hos sin pappa o busar i helgen..
igår passade vi på att grilla här hemma.. lyssna på gammal musik och snakka massa dynga=) tog ett glas vin och njöt riktigt av mitt liv..

idag ska vi strax åka till hässleholm för att hämta färg åt mamma så att dom kan måla fönsterna där hemma..
sen ska vi till malmö.. ikea och sedan vidare mot skurup för att hämta en motor sen hem igen...
viktigt...

se vad dagen har att erbjuda.. vädret ser ut att bli bättre än väntat..=)

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2009-05-18 14:41:39

skriv skriv skriv.

aaah jag ska ringa dig sen , känner mig bättre i halsen redan <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela