MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Skånes Djurpark

Publicerad 2009-05-29 15:31:06 i Vardagslivet

Imorgon Åker Vi..
Vi Ska Till Skånes Djurpark..
Jag , krille Och barnen Och Carro, Björn och Alva..
Mysigt.. titta PÅ Alla Djuren Och Klappa På Fåren.. lamingarna och mammingarna =)
ska bli mysigt..
får hoppas på bra väder.. men jag tror att vi överlever det mesta=)

Ska Bli Trevligt,,,

IDAG!!
Idag hände det något märkligt..
Telefonen Ringde och jag Mot Min vilja svarade för att mota bort en försäljare.. MEN...
det var en mickaela som ringde..
Hon hade Fått mitt nummer av en vän,
som sagt att jag kunde hjälpa till med Att göra "hedders" till hemsidor,..
hmm..
jag blev smått förvånad och jag kände inte igen namnet på personen som gett ut mitt nummer..
men vi pratade i säkert 2 timmar och det blev rätt trevligt... tillslut...
hoppas jag kunde hjälpa till med något!! Och snälla jag skulle vilja veta Vem och Varför...?!
varför mitt nummer..?! vem e det som tror att jag är bra på sådant.?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela