MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Rensar

Publicerad 2009-05-22 17:10:40 i Vardagslivet

Idag Rensar jag I köket, garderoberna, skåp och hyllor.
allt ska minnimeras.. bli ordning och reda..
slängt 2 sopsäckar med kläder som var slitna eller ointressanta.
en hel servis och massa glas oh ljuslyktor har oxå fått åka...
Vi får helt enkelt inte plats Annars...
vi måste få ordning och reda.. vi måste få trivas...

och när det blir för mycket i det här stöket.. då går jag ut o sätter mig brevid min Clematis..
och beundrar min Trädgård.. grönnskan Är bedårande..
jag älskar mina Blommor.. Min trädgård mina Växter..
Dom ger Mig Lugn..



 // Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela